Informatie tussenschoolse opvang

Overblijven is leuk!

Tijdens de TSO kan je energie opdoen en je eigen invulling geven aan sport, creatief of ontspanning (binnen en/of buiten).
De TSO vindt plaats in de vrije tijd van de kinderen en daarom vinden wij het belangrijk dat ze
zich hierbij kunnen ontspannen en de gelegenheid krijgen zich weer op te laden voor de middag. Naast voldoende tijd om gezamenlijk te eten, bieden onze TSO medewerkers natuurlijk ook leuke activiteiten en spelmateriaal aan. Er wordt gedanst, gebouwd, geknutseld en nog veel meer. Ook is er tijd om te ontspannen of lekker buiten te spelen.

De kinderen nemen hun eigen lunchpakket mee en eten gezellig met hun klasgenootjes.

U kunt de inschrijving regelen via de website, u ontvangt dan een bevestigingsmail met daarin het contract en een ondertekenverzoek.
Na het tekenen krijgt u automatisch een link met de inloggegevens voor ons ouderportaal.

Contracten
Structurele plaatsing • € 3,10 per dag
Gedurende alle schoolweken verwachten we uw kind op de vastgelegde opvangdagen.
De opvangdagen kunnen worden geruild en er is een opzegtermijn van een maand.
De opvangdagen worden altijd in rekening gebracht, ook wanneer uw kind niet aanwezig is op onze tussenschoolse opvang.

TSO Extra • € 3,75 per dag
Via de OuderApp van Konnect kunt u zelf van te voren de gewenste opvangdagen in het systeem
invoeren.
Let op: Wanneer u een dag aangevraagd heeft en hier toch geen gebruik van wilt maken dient u deze dag tijdig te annuleren (dus niet afmelden!), op deze manier wordt deze aanvraag niet in rekening gebracht.

Wij hanteren de kalender van school. Wanneer school gesloten is, is er ook geen tso en wordt er ook niks in rekening gebracht. Voorbeelden: studiedagen, schoolreis, kamp, etc.

Wanneer de inschrijving vanuit de website is doorgevoerd krijgt u een bevestigingsmail waarin de inloggegevens zijn vermeld voor de Ouderapp van Konnect, de applicatie die we gebruiken voor het ruilen, afmelden, het aanvragen van extra dagen, etc.

Afmelding/ziekte
Als een kind een keer onverwacht niet kan komen, bijvoorbeeld bij ziekte, dan is het heel belangrijk dat dit via de Ouderapp van Konnect wordt gemeld. Dan hoeven we ons niet ongerust te maken.
Wanneer u wijzigingen wilt doorgeven of vragen heeft over het contract kunt u een mailtje sturen naar . Wij maken gebruik van 1 maandopzeg termijn.
Ook voor vragen over de facturen kunt u naar dit mailadres mailen.